فرديناند : بايد چند نفر را مسؤول مهار رونالدو کنيم
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

مدافع مياني منچستريونايتد معتقد است تيمش بايد تا جايي که مي‌تواند بازيکنان را مسؤول مهار ستاره پرتغالي رئال مادريد کند.


ريو فرديناند در گفت‌و‌گويي که اين هفته با سايت يوفا انجام داد بر اهميت مهار کريستيانو رونالدو در ديدار مرحله يک‌هشتم ليگ قهرمانان اروپا که فردا شب انجام مي‌شود، تأکيد کرد.

وي در خصوص اين بازي اظهار داشت: اين مسابقه‌اي است که همه منتظر تماشاي آن هستند و صحبت‌هاي بسيار زيادي درباره آن مي‌شود.

مدافع منچستريونايتد در خصوص کريستيانو رونالدو نيز گفت: پيغام‌هايي به هم داده‌ايم؛ اما وقتي در شرايطي قرار مي‌گيريد که در رقابتي با يک دوست روبرو مي‌شويد تمام پيام‌ها و مکالماتتان به يک سمت سوق پيدا مي‌کند و تا زماني که بازي تمام نشود نمي‌توانيد صحبت‌هاي هميشگي کنيد.

فرديناند اضافه کرد: مطمئنم که هواداران به خوبي از او استقبال مي‌کنند. هواداران از زمان حضور رونالدو در تيم تا خروج وي يک صدا نام او را فرياد مي‌زدند. او وقتي پسر جواني بود به اولدترافورد آمد و به عنوان يک بازيکن سطح بالا باشگاه را ترک کرد. هنگامي که تيم را ترک کرد احترام زيادي به او گذاشتند و هنوز هم مي‌گذارند.

وي خاطرنشان کرد: بايد هنگامي که توپ در اختيار رونالدو است، افراد زيادي را مسئول مهار وي کنيم؛ اما مادريد تيم بسيار خوبي است که بايد مطمئن شويد براي رويارويي با آنها در شرايط خوبي قرار داريد.

مدافع شياطين سرخ در خصوص پيروزي 4 بر 3 رئال مادريد در ديدار دوتيم در سال 2003 گفت: يک بازي ديوانه‌وار بود و اگر بخواهم صادق باشم بايد بگويم آنها واقعا فوق‌العاده بازي کردند.

ريو فرديناند بازي مقابل رائول را در آن سال‌ها بسيار سخت توصيف کرد و افزود: رائول فراتر از يک مهاجم مياني بازي مي‌کرد و اين سوال را در ذهن ايجاد مي‌کرد که آيا مي‌خواهي بيايي و مرا مهار کني؟ اگر مرا مهار کني فضاي کافي براي فرار يک بازيکن ديگر مهيا مي‌شود يا اينکه من در فضايي که تو ترک کرده‌اي چرخش مي‌کنم و براي گلزني از آن استفاده خواهم کرد. او باهوش‌ترين بازيکني بود که تاکنون مقابلش بازي کرده‌ام.

وي ادامه داد: در 2 فينال ليگ قهرمانان مقابل مسي بازي کرديم. او واقعا عامل برتري تيمش بود.

فرديناند در خصوص فينال مسابقات در ومبلي نيز تأکيد کرد: بازگشت به آنجا و انجام درست کاري که قبلا نتوانستيم انجام دهيم، حس خوبي است. ما به آنجا رفتيم و آن جور که رويمان حساب مي‌شد، بازي نکرديم.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان